welkom op mei qi

Friday, December 19

Hoi! Welkom op Mei Qi. Mei Qi () is mijn Chinese naam en Mei betekend mooi. Ik heb gelukkig ook nog een Nederlandse naam. Mijn Nederlandse naam blijft geheim. Ik blog anoniem als je dat niet erg vind en ik heb daar ook bewust voor gekozen. Ik ben dus Aziatisch. Zelf spreek ik mijn Chinese naam uit als mé tsjie (letterlijk getypt). Hoe jij het uitspreekt, daar maak ik me niet druk om. De meesten van jullie zullen het denk ik uitspreken als mei kie wat ik helemaal niet erg vind! Op deze blog zul je een beetje van alles tegenkomen. Lifestyle, beauty en persoonlijke artikelen komen denk ik het meest voor. Laat ik het zo zeggen, ik schrijf over wat ik leuk vind. Ik weet nog niet zo goed wanneer er artikels online komen, dus als je geen enkel artikel wilt missen: hier kan je me volgen op bloglovin'.

32 comments:

  1. Ah, super leuk dat je er ook wat extra uitleg bijschrijft over de betekenis van je naam! Ben benieuwd! Ik ga het proberen uit te speken als Mé tsjie, maar het kan dat dat nog Mei Kie blijft. (:

    ReplyDelete
  2. Vind het een bijzondere naam.

    ReplyDelete
  3. Leuk! Ik ben benieuwd! En wauw, wat heb je al een hoop volgers op bloglovin!

    ReplyDelete
  4. Wat heb jij een mooie naam! (hihi). Ik ben erg benieuwd naar je artikelen! Ik ga volgen op bloglovin. :)

    ReplyDelete
  5. Ik ben echt heel nieuwschierig, ik vind het echt bijzonder dat je zo'n mooie naam hebt. Ik ben heel erg benieuwd naar je artikels!

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat je Aziatisch bent! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. (Oke, ik wist niet wat ik dan moest verwachten, maar goed) Tuurlijk vinden we het niet erg dat je anoniem blogt! Dat is volledig je eigen keuze. Ik kijk al uit naar je artikels! (:

    ReplyDelete
  7. wat een bijzondere naam, vind het mooi dat er een betekenis aan zit ♥ ben benieuwd naar je artikelen.!
    p.s. je kunt nog meedoen aan mijn winactie xx

    ReplyDelete
  8. Super leuk dat je een nieuwe blog hebt! Ik vind je naam en betekenis heel mooi :) xo

    ReplyDelete
  9. Wauw, wat een super toffe blog! Je logo vind ik ook echt helemaal top, super gaaf!

    ReplyDelete
  10. Je hebt een erg mooie blog en een mooie naam! (En veel volgers al :o)

    ReplyDelete
  11. Leuk stukje geschreven! Mooie naam heb je ook :)

    ReplyDelete
  12. Mooie gedachte, met die naam! Leuk dat je even hebt vermeld wat het inhoudt! :)

    ReplyDelete
  13. Wat leuk die extra uitleg bij je naam! Ik vind het wel een hele mooi naam!

    ReplyDelete
  14. Ben benieuwd! Je lay-out vind ik in ieder geval al heel mooi (en je naam ook). Liefs!

    ReplyDelete
  15. Wat een tof idee! Ik ga je zeker blijven volgen!

    Liefs,

    ReplyDelete
  16. Wow, echt knap dat je nu al zo veel volgers hebt! Ik ben al een paar maanden bezig en heb pas 4, hihi. Ik ga je ook volgen, ben benieuwd naar je artikelen!

    ReplyDelete
  17. Ik ben superbenieuwd naar je artikels! Wat een mooie naam heb je:) Ik ga je zeker volgen! Liefs, Naomi

    ReplyDelete
  18. Wat een mooie naam heb je! En meen je dit serieus: Nu al 275 volgers?? Wow haha..
    X Emma

    ReplyDelete
  19. Ik ben benieuwd naar je artikelen!

    ReplyDelete
  20. Ik vind je Chinese naam heel gaaf! Wat een leuk idee ook om daaronder te gaan bloggen! ::) Ik ben heel benieuwd naar je komende artikelen :)

    ReplyDelete
  21. Erg mooie naam ;) Ben benieuwd naar je toekomstige posts :)

    xxx
    http://www.rockinheels.com

    ReplyDelete
  22. Welkom in blogland! Ben benieuwd welke kant jouw blog opgaat...

    ReplyDelete
  23. Oh wow, wat is je blog veranderd, maar het is super mooi! Leuk dat je wat meer over jezelf vertelt. :)

    ReplyDelete
  24. Super! Ik ga je ook volgen! Je naam kan ik zonder problemen uitspreken trouwens! Spreek een héééééél klein beetje Chinees :-)

    ReplyDelete
  25. Wauw, echt gaaf zo'n naam met betekenis. Een jongen uit mijn klas heeft een chinese naam die ''klein geluk'' betekent, dat vind ik ook zo gaaf!

    ReplyDelete
  26. Mooi, dat je je Chinese naam gebruikt.
    Ik gebruik die toch liever niet ofzo. <3

    ReplyDelete
  27. Mooi, dat je je Chinese naam gebruikt.
    Ik gebruik die toch liever niet ofzo. <3

    ReplyDelete