daniel wellington

Thursday, June 25

En ik ben er weer! Een weekje geleden is mijn toetsweek afgelopen en vandaag heb ik mijn laatste toets (herkansing) gemaakt. Na al dat stressen mag jezelf wel eens iets verwennen op iets moois. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb deze Daniel Wellington gekregen. Ik vind ze onwijs mooi en classy. Het leuke is dat je op de website danielwellington.com andere bandjes kunt kopen. Je kunt makkelijk de bandjes wisselen waardoor het lijkt dat je een compleet ander horloge hebt!

Ik ging voor een zwarte leren bandje met een rosé gouden wijzerplaat. De combinatie zwart en rosé goud vind ik echt onwijs mooi! In de toetsweek heb ik hem de hele tijd aan m'n pols gehad. Altijd handig om te kijken hoelang tijd je nog hebt in plaats van een leraar die zegt: jullie hebben nog 5 minuten! 

Classy en eenvoudige horloges zijn mijn favoriet. Ze passen overal bij en al de printjes etc. hoeven van mij niet. Dit is voor mij het perfecte horloge! Hij is redelijk prijzig, maar dan heb je ook wat. Ik ben super blij dat ik de eigenaresse ben van dit perfecte horloge. Dit zal vast niet de laatste keer zijn dat jullie hem zien, bereid jullie maar voor.

Hoe ziet jouw perfecte horloge eruit?

27 comments:

  1. Waahh die is dus echt perfect hihi! Supermooi<33
    X Emma

    ReplyDelete
  2. Wat een tof cadeau zeg! Ik vind ze ook prachtig, maar zo duur :( Hele mooie foto's trouwens <3

    ReplyDelete
  3. Die horloge ziet er toppie uit ;)

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een super mooi horloge!

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtig horloge! Mijn perfecte horloge ziet er ook zo uit als de jouwe! Ik wil ook heel graag een Daniel Wellington horloge. :)

    ReplyDelete
  6. Ah, PRACHTIG. Zulke minimalistische horloges zijn zo mooi!

    ReplyDelete
  7. Hij is wel erg mooi en classy! :)

    ReplyDelete
  8. Die zijn zo leuk, wow! ♥ Ik hoop dat je herkansingtoets goed is verlopen! En dit horloge staan echt op mijn wishlist voor later. (:

    ReplyDelete
  9. Hij is echt super pretty <3

    ReplyDelete
  10. Wow, wat een prachtig horloge!

    ReplyDelete
  11. Oh wauw, wat gaaf! Tof dat je hem hebt gekregen! Het ziet er chique uit! Mooie foto's!

    ReplyDelete
  12. Classy! Heel gaaf horloge.

    ReplyDelete
  13. Zo onwijs mooi! Gave foto's ook.

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  14. Ik heb een DW horloge in rosegoud, met een bruin bandje. Draag het quasi elke dag!

    ReplyDelete
  15. Voor mij is de toetsweek nu ook gelukkig afgelopen! Het is echt een prachtig horloge, en die foto's , zo mooi<3

    ReplyDelete
  16. Stijlvol hoor! Hier ga je vast lang plezier van hebben!

    ReplyDelete
  17. Ik vind de horloges van Daniël Wellington echt zó mooi en classy! Zo'n horloge staat dan ook op mijn wishlist! Hopelijk ging je toetsenweek wat goed, en zeker die herkansing! :)

    ReplyDelete
  18. Wauw heel mooi! Daniel Wellington vind ik echt de mooiste horloges!

    ReplyDelete
  19. Heel gaaf horloge! Ik heb een simpele blauwe, ook blij mee hoor! x

    ReplyDelete
  20. ziet er prachtig uit! mooie strakke foto's ook!

    ReplyDelete
  21. wauw, vind dit zo'n mooi horloge ♥

    ReplyDelete
  22. Deze wil ik ook zooo graag! De Daniel Wellington horloges zijn gorgeous.

    ReplyDelete