fotogenieke plekken in londen

Thursday, July 2

Paar maanden geleden ging ik naar Londen. Misschien ken je die post (avontuur in Londen) nog? We waren er niet heel lang, ondanks dat ben ik wel onwijs leuke plekken tegen gekomen. Niet de beroemde bezienswaardigheden zoals de Big Ben, Londen Eye etc. (die ook ontzettend mooi zijn), maar juist de fotogenieke plekken in Londen. 


het pastelkleurige wijkje

We waren eerst van plan om naar het King's Cross station te gaan, oftewel het station waar Harry Potter is opgenomen. Maar we waren de verkeerde kant opgelopen en kwamen dit wijkje tegen, een wijkje vol met pastel kleurige huisjes. 

We hebben eerst wat foto's genomen (want ja, wie maakt geen foto's van pastel kleurige huisjes?) en zijn vervolgens naar King's Cross gegaan. Dit wijkje is zo ontzettend mooi, net een paradijs. Elk huis heeft een andere kleur. Het wijkje is redelijk groot, al heb ik nog lang niet alles gezien. Wij zijn niet door het hele wijkje heengelopen omdat we naar King's Cross gingen. Als je tijd over hebt in Londen dan kan ik je deze plek echt aanraden.

Farmerstreet w8
Nothing Hill, Londen


loop gewoon lekker rond!

Met school hebben we ook een wandeltocht gedaan en zijn langs verschillende plekken rondgelopen. Zo kwamen we ontzettend mooie gebouwen tegen. 

Wat ook onwijs leuk is, is om twee keer langs dezelfde plek te lopen. Nu denk je waarom twee keer? Als je in de middag en in de avond een keer langs loopt heb je een ander zicht. Alles is wel hetzelfde, maar het is wel donkerder geworden. Hoe leuk is het om twee dezelfde foto's te hebben die op verschillende momenten zijn gemaakt? Dit heb ik ook gedaan: de heenweg toen we pizza gingen eten en de terugweg. We kregen pizza in hartjesvorm, althans alleen de meisjes. 

The Godfather
64 Westow Hill, Crystal Palace
(waar ik pizza heb gegeten)


Ps: ik kom er nu achter dat de fiets op de bovenste foto geen zadel heeft.

34 comments:

  1. Oh, I love London! Wat een mooie foto's! :) En wat lekker, een pizza in hartjesvorm! Dat is nog eens apart!

    ReplyDelete
  2. Je hebt echt prachtige foto's genomen :)

    ReplyDelete
  3. Ik ben twee keer in Londen geweest, en heb nog laaang niet alle fotogenieke plekjes gezien. Ik zou het pastelkleurige straatje ook wel willen zien! Zo schattig! Leuk artikel. X

    ReplyDelete
  4. Aah die gekleurde huisjes zijn zo schattig! Ik ben vorig jaar naar Londen geweest en ik wil terug, echt, het is zo'n leuke stad! Die pizza smaakte zeker extra lekker? ;)
    X Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vind ik ook! Zulke huisjes zal je hier niet tegenkomen, helaas. De sfeer daar is ook ontzettend tof. Ik wil ook terug naar Londen alleen dan voor een langere tijd en zonder school. Ja, hij smaakte erg lekker!

      Liefs,
      Mei Qi

      Delete
  5. Mooie foto's! Iets wat je misschien niet snel op het eerste gezicht fotogeniek zou noemen.. maar als je het dan uiteindelijk ziet, zijn het prachtige foto's!

    ReplyDelete
  6. Ik kan me niet meer herinneren of ik deze plekken in Londen ben tegengekomen toen ik daar was. Maar dat is dan ook al 4 jaar geleden! Ooh, die pastelkleurige huisjes zien er echt super uit! Het moet toch fantastisch zijn om daar te wonen, hahah? Nu je het zegt, die fiets op de bovenste foto heeft inderdaad geen zadel, haha!

    ReplyDelete
  7. Heerlijk al die wijkjes en straatjes, so pretty!

    ReplyDelete
  8. Londen is prachtig, ben er een paar keer geweest en ga er zeker nog naartoe. Je foto's zijn net een modereclame, alleen het model moet nog in beeld wandelen.

    ReplyDelete
  9. Het zijn prachtige foto's! Oh wat wil ik nu ook onwijs graag naar Londen!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke foto's! Ik vind Londen zo'n mooie stad, ik wil er graag snel weer een keer naar toe :)

    ReplyDelete
  11. Ahh, Londen is zo mooi en leuk! Ik ben er één keer geweest, maar wil snel nog een keertje terug. Genoeg fotogenieke plekjes inderdaad :)

    ReplyDelete
  12. Die huisjes zijn zo leuk! Je hebt echt leuke foto's gemaakt!

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke plekken! Mooi foto's ook!
    Liefs,
    Chantal

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie plekjes! Mooie foto's heb je er ook gemaakt.

    ReplyDelete
  15. Wat heb je een mooie foto's gemaakt! Ik vind Londen zo mooi, ik wil er echt nog een keertje graag heen.

    ReplyDelete
  16. Wat eenn prachtige foto's ik wil zo graag nog eens naar London toe x

    ReplyDelete
  17. Londen is zo leuk! Die pastelkleurige huisjes zijn idd erg fotogeniek :)

    ReplyDelete
  18. mooie foto's! die pastelkleurige wijk is leuuuk.

    ReplyDelete
  19. Wauw, heel erg mooi! Ik houd van London!

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  20. London is echt een prachtige stad! ik ben er in April geweest, maar wil er super graag nog eens heen!

    ReplyDelete
  21. Ik ben zo jaloers. Ik wil ook naar London. Dat pastelkleurige wijkje zie je veel in outfitfoto's van Britse bloggers.
    Prachtige foto's heb je trouwens gemaakt
    X Annabel

    ReplyDelete
  22. Echt prachtige foto's heb je gemaakt!

    ReplyDelete
  23. Haha, wat gek van die fiets zonder zadel. Maar zo'n fiets heeft altijd wel een leuke uitstraling op een foto. (: EN je hebt gelijk, plaatsen zien er steeds anders uit als je ze twee keer passeert. Vaak zie je er dan ook meer leuke details van gebouwen en dergelijke bij de tweede keer dat je er langs loopt. Mooie foto's! Je blijft me verbazen met wat je Iphone kan op vlak van fotografie!

    ReplyDelete
  24. Haya. Wat een leuke huisjes :). Ik weet nog toen ik in London was ik helemaal geobsedeerd was met het voeren van eekhoorntjes die zelfs via mijn been naar mijn hand klommen!

    ReplyDelete
  25. Wat zijn die pastelkleurige huisjes zo schattig! Dat heb ik nog nooit gezien! Misschien ga ik dit later ook met mijn huisje doen. Hoe gaaf zou dat zijn? Hihi. Ik zet dit alvast op mijn lijstje om ooit ook eens te gaan bewonderen. en oh, pizza in hartjesvorm? Geweldig! Love Londen! Liefs, Xxx

    ReplyDelete
  26. Wat prachtig, die mooi gekleurde huisjes!

    ReplyDelete
  27. Wauw prachtig die gekleurde huisjes. Ben er nog nooit geweest maar gaat er zeker nog een keer van komen!

    ReplyDelete
  28. Wat een mooie foto's! In Londen zijn inderdaad zoveel kleine pittoreske hoekjes en kan je ontelbaar veel leuke foto's schieten!

    X Sara

    ReplyDelete
  29. Wat een prachtige foto's! Ik krijg helemaal heimwee naar Londen. Ik ben er al een aantal keer geweest en ik kan echt met honderd procent zekerheid zeggen dat het mijn topfavoriet is. Geweldige stad met zoveel mooie plekjes. En haha, ik had ook niet gezien dat die fiets geen zadel had totdat ik het las. Grappig! Haha :D xoxo

    ReplyDelete
  30. Mooie foto's! Ik vind Doverstreet market in Londen echt een grote aanrader, zo tof daar!

    ReplyDelete