8 augustus

Saturday, August 8

Zoals jullie al wel hadden gemerkt heb ik ongeveer 2 weken (of langer) niks meer van me laten horen. Het voelde apart om een tijdje niks te schrijven maar ook weer fijn (waar ik over moet schrijven, of hij wel in bloglovin' verschijnt en al dat soort kleine dingen). Daarnaast heb ik nu ook niet meer het gevoel van nu MOET ik iets schrijven zodat er iets online staat. 

Wanneer ik iets in plan heb ik het gevoel dat het niet actueel is, maar dat wil ik juist. Dus heb ik besloten om iets online te gooien zodra ik het af heb.Verder heb ik een simpel outfitje die ik met jullie wil delen, een look a like pyjama oftewel een t-shirt dress. Geloof het of niet, iemand vroeg of ik mijn pyjama nog aan had. 

Een (hele) tijd geleden heb ik een pakketje binnengekregen van soolovely.nl & polette.nl dus heb ik mijn nieuwe aanwinsten gecombineerd met mijn pyjama t-shirt dress (sans-online.nl). De bestelling van Polette ging erg makkelijk en de zonnebril kwam eerder binnen dan dat werd gezegd. Mijn zonnebril is eigenlijk een bril, maar ik vond het model onwijs mooi en daarom heb ik er andere glazen erin laten zetten. Mijn zonnebril heet Paradisiaqu en de glazen heb ik aangepast naar zwarte glazen van 85%.

Het horloge komt van Soo Lovely die ik binnen twee dagen al binnen kreeg. Het lijkt op een casio horloge maar dit is een nep variant. Helaas is deze uit het assortiment, maar ze hebben nog velen andere horloges die ook onwijs tof zijn! Bijvoorbeeld dit horloge met een wereldkaart.



Ik kan ook vertellen waarom ik zo lang niks meer heb geschreven, maar mijn reden heb ik (soort van) al verteld en dat heeft eigenlijk geen nut. Dus vertel ik jullie alles wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt (wat niet zoveel voorstelt) zodat jullie weer op de hoogte zijn.

Zoals jullie weten is iedereen een keertje in het jaar jarig, dus ik ook. Dit brengt me weer naar een ander onderwerp, maar in ieder geval ik heb een witte polaroid instax mini 8 gekregen. Ik heb er nog geen foto's meegemaakt want daar ben ik (misschien?) te voorzichtig voor en ik wil de foto's graag bewaren voor een speciale gelegenheid.

Verder ben ik een weekje in Arnhem geweest en heb ik voor het eerst hardgelopen. Het was best fijn om wat aan mijn conditie te doen aangezien ik een betere conditie wil. Dus heb ik in diezelfde week twee keer hardgelopen. Hopelijk ben ik niet te langdradig geweest (wat het uiteindelijk wel is geworden, ach ja). Ik ga nu maar mijn bloglovin' lijst verder lezen en mijn sidebar een beetje opvullen, want zo is het een beetje kaal vind je niet? 

31 comments:

  1. T-shirtdresses zijn ook eigenlijk pyamas (ik slaap er namelijk ook in, hihihi) maar daarom niet minder leuk! Een leuke zonnebril ook trouwens, die 85% glazen zijn zo onwijs fijn. (Is het trouwens nog een ideetje om je aboutpage te gaan opvullen? Ik klikte er net even op en zag niks staan)

    Liefs,
    Naomi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is ook een goeie, slapen in een t-shirt dress! Ja dat moet ik nog gaan doen alleen ik weet nog niet precies hoe/wat ik wil gaan schrijven maar bedankt dat je het even zegt.

      Liefs

      Delete
  2. Toevallig, ik ben ook twee keer gaan hardlopen, maar ik ben mijn motivatie alweer kwijt, haha. Zo'n t-shirt dress moet ik nog stééds kopen. Ik vind maar geen leuke.. Mooie zonnebril ook! Best slim om van een bril een soort zonnebril te laten maken! (: En je sidebar is echt mooi minimalistisch!

    ReplyDelete
  3. Goed dat je bent gaan hardlopen! En al die items zijn super mooi!

    ReplyDelete
  4. Nog gefeliciteerd! Leuk dat je een polaroid camera hebt gekregen :)

    ReplyDelete
  5. Toffe zonnebril! Het model is inderdaad gaaf :) En wat grappig dat iemand vroeg of je je pyjama nog aanhad, haha! Ach ja, dat kan ook een fashion statement zijn ;)

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
  6. leuke outfit en wat een mooie zonnebril ♥ xx

    ReplyDelete
  7. Wat leuk dat je een polaroid voor je verjaardag hebt gekregen! Nog gefeliciteerd. Ik heb paar maanden hardgelopen om te herstellen en woensdag mag ik weer na 8 maanden trainen. Leuk natuurlijk, maar het hardlopen ga ik wel missen. Als je eenmaal de motivatie te pakken hebt, kom je heel ver!

    ReplyDelete
  8. Wat leuk dat je een polaroid voor je verjaardag hebt gekregen! Nog gefeliciteerd. Ik heb paar maanden hardgelopen om te herstellen en woensdag mag ik weer na 8 maanden trainen. Leuk natuurlijk, maar het hardlopen ga ik wel missen. Als je eenmaal de motivatie te pakken hebt, kom je heel ver!

    ReplyDelete
  9. Heel leuk! Je tshirt dress is ook heel tof :)

    ReplyDelete
  10. Oh nee, zo erg dat iemand je vroeg of je je pyjama aanhad.
    Ik vind zo'n kleedje net wél erg leuk staan. De zonnebril ziet er ook super uit :)

    ReplyDelete
  11. Haha "een look a like pyjama", over twintig jaar denken we terug aan deze tijd: "Huh? Droegen we toen pyjama's overdag?!" Maar nu, in 2015 vind ik hem echt onwijs leuk!!! Hij staat je ook heel goed! En die horloge!!!! Omg, I'm in love! <3 <3 <3 En over Bloglovin', ik ken de struggles, heel frustrerend! xx

    ReplyDelete
  12. Dat jurkje ziet er heel leuk uit!

    ReplyDelete
  13. Die t-shirtdress is echt prachtig! Van waar heb je hem? Mooie foto's trouwens! Ik ga direct eens kijken naar dat horloge met de wereldkaart op, zo'n model vind ik namelijk prachtig! Hoe leuk dat je een Polaroid kreeg voor je verjaardag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Eva! Hij komt van de Vero Moda. Moet je zeker doen, want ze zijn prachtig! Ja, ik ben er ook super blij mee :)

      Liefs

      Delete
  14. Ik ben dol op die tshirt-dresses, maar heb er zelf geen (past waarschijnlijk gewoon niet bij me) en wat leuk dat je een polaroid hebt!

    ReplyDelete
  15. Heerlijke outfit, stom dat iemand dacht dat je je pyjama aanhad, haha! Je bril vind ik trouwens echt heerlijk, echt slim om de glazen te vervangen door zonnebrilglazen!

    ReplyDelete
  16. Leuke outfit :D basic en simpel, just the way I like it !

    ReplyDelete
  17. Ik vind je horloge echt heel erg gaaf! x

    ReplyDelete
  18. Leuke outfit!! Ik wil ook een polaroid camera<3

    ReplyDelete
  19. Nog gefeliciteerd! Leuk dat je zo'n camera hebt gekregen, staat ook nog op mijn wishlist. Leuk jurkje heb je aan, ik houd idd ook echt van die t-shirt dresses :)

    ReplyDelete
  20. Je t-shirt dress vind ik echt prachtig, het zijn ook hele mooie foto's<3 Wat leuk dat je een polaroid camera hebt gekregen en nog gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  21. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gaaf dat je een mini polaroid camera hebt gekregen :) Ik begrijp dat wel, dat je het zonde vindt zomaar foto's te maken! ;)
    En heerlijk jurkje draag je. Jammer dat sommige mensen mode niet altijd snappen en het meteen zien als een pyjama haha. Toen ik de kimono die ik aan heb in mijn nieuwe artikel zei een vriendin van me of ik een nachtjapon aan had.. erg flauw ;) Zij begrijpen het gewoon niet haha!

    ReplyDelete
  22. Ah! Je zonnebril is ZO gaaf! En dat horloge trouwens ook! Ik vind trouwens de foto in je sidebar erg tof! Helemaal niet te kaal hoor ;)

    ReplyDelete
  23. Leuke blog en hoe je schrijft is echt leuk om te lezen!! Ik ben wel een beetje jaloers op je Polaroid hihi maar nog een late verjaardag gewenst!!

    ReplyDelete
  24. Leuke outfit! En wat leuk dat je een week in Arnhem bent geweest, ik woon daar haha!

    ReplyDelete
  25. Oo wat een leuke outfit! Die zonnebril is mooi :D

    ReplyDelete
  26. Ik vind het een erg leuk jurkje! Past mooi bij je haarkleur. De foto in de sidebar vind ik erg mooi.

    ReplyDelete
  27. Super leuk dat je er weer bent en nog eens heel erg gefeliciteerd!

    ReplyDelete