brownie met naomi

Monday, October 19

Een paar dagen van te voren besluiten een vriendin en ik naar Amsterdam te gaan, want waarom ook niet? De nacht voordat we vertrekken mail ik Naomi met de vraag of we misschien kunnen meeten. Een minuut later krijg ik een mailtje terug van Naomi. Ze is net terug uit Rome maar wilt toch een kletspraatje met ons maken.

Het is inmiddels al over twaalven en ik besluit m'n bedje in te kruipen. Morgen zal ik Naomi (van LKTH) ontmoeten! Op de Dam zullen we elkaar meeten. Eenmaal op de Dam stond ik om mij heen te kijken. Binnen een paar minuten kan ze hier zijn. En toen stond Naomi voor me.

Ik tik m'n vriendin aan, kijk daar is Naomi! Ze komt naar ons toe en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. We besluiten om ergens anders naar toe te gaan aangezien er vandaag kermis was. In een rustigere straatje beginnen we wat te praten. Naomi vraagt plotseling: ''lusten jullie brownies?'' Haar zusje was een poos geleden jarig maar vierde vandaag haar feestje (nog gefeliciteerd zusje van Naomi!). We komen aan bij een bankje waar we haar overheerlijke en zelfgemaakte brownie gingen eten. 

Het begon minder ongemakkelijk te worden en we praten wat. Inmiddels zijn de brownies op en liggen er allemaal kruimels om ons heen. De duiven komen naar ons toe om ook de brownies te kunnen proeven. (Naomi je hebt gelijk, die duiven daar zijn echt nergens bang voor)
Uiteindelijk lopen we nog wat leuke winkels in. Naomi vraagt: ''hoe laat moeten jullie eigenlijk weg?'' We hadden niet in de gaten dat de tijd zo snel voorbij ging en we de lopen de winkel uit. Eenmaal buiten de winkel namen we afscheid en begonnen we te rennen. We zitten in de trein en een minuut later begint de trein te rijden.

In de trein kom ik erachter dat ik vergeten ben met Naomi foto's te maken. Hoe kan ik dat vergeten? HOE? Ik ontmoet Naomi voor de eerste keer en ik vergeet foto's te maken. Hoe dan? Ik baal nu dat ik geen enkele foto met Naomi heb. 

Ik mail Naomi met de vraag of ze misschien een paar foto's wilt maken van haar brownies zodat ik met jullie mijn avontuur kan delen. Gelukkig wilde ze dat doen. Nu kunnen jullie ook zien hoe lekker die brownies waren!

Het was echt een mega gezellige dag! Nogmaals bedankt Naomi voor de leuke (maar te korte) meeting!

Heb jij wel eens een blogger ontmoet?

Foto's zijn gemaakt door Naomi.

23 comments:

  1. Fijn dat het een gezellige dag was! Mooie foto's zijn het ^^

    ReplyDelete
  2. Klinkt als een geweldig leuk dagje! Zo spijtig dat je foto's vergat te nemen, maar wees gerust, het zou mij ook overkomen hoor!

    ReplyDelete
  3. Ah wat tof dat jullie gemeet hebben! Lief dat ze nog foto's van de brownies stuurde (ze zien er zooo lekker uit!)<3
    X Emma

    ReplyDelete
  4. Aaah dit is echt te lief. (Ik vraag me af waarom je uberhaupt een foto met me zou willen hebben, haha ben niet bijzonder hoor). Ik vond het heel erg gezellig!

    ReplyDelete
  5. Aaah dit is echt te lief. (Ik vraag me af waarom je uberhaupt een foto met me zou willen hebben, haha ben niet bijzonder hoor). Ik vond het heel erg gezellig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het lijkt me erg leuk om een foto ter herrinnering te hebben hihi. Ja dat vond ik ook!

      Delete
  6. Wat gezellig zo'n meeting zeg! Die brownies zien er heerlijk uit zeg!

    ReplyDelete
  7. Ah wat lief van Naomi! Ik heb vandaag precies Myrthe (happymyrtille) ontmoet, zo gezellig!

    ReplyDelete
  8. Bloggers meeten is altijd leuk! Naomi is zo lief! Ik heb haar ook een keer ontmoet! Gisteren hadden Laura (liefslaaura) en ik toevallig ook een "bloggersdate", maar volgens kon je dat al opmaken uit de vorige reactie van Laura! Het lijkt me ook super leuk jou een keertje te ontmoeten! Mocht je weer een keertje in Amsterdam zijn, laat het me weten! (ook al ben ik niet zo famous en cool als Naomi haha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dat is inderdaad onwijs leuk om te doen! Als ik er ooit weer eens kom, dan mail ik je! ;)

      Delete
  9. Ahh dit klinkt echt gezellig! Zo leuk dat je haar gemeet hebt!

    ReplyDelete
  10. Wat gaaf dat je Naomi ontmoette! Mmm, brownies! Wie houdt er nu niet van brownies, hahah! Ik heb Britt, Lise en Katrien al gemeet. Het is inderdaad pas op het einde dat je beseft hoe kort het was en dat je amper foto's hebt gemaakt, had ik ook, hahah! Ik hoop jou ooit eens te ontmoeten, maar vanwege de grote afstand gaat dat helaas nog moeilijk worden vrees ik!

    ReplyDelete
  11. Het klinkt echt heel leuk! En wat een mooie foto's, die brownies zien er echt lekker uit :)

    ReplyDelete
  12. Die brownies zien er zo lekker uit! Leuk om andere bloggers te ontmoeten eh ;) bij sommige voelt het aan alsof je elkaar al jaren kent.

    ReplyDelete
  13. Wat leuk, om een blogger te ontmoeten in het echt! Balen dat je vergeten bent een foto te maken met haar! De brownies zien er echt super lekker uit! :)

    ReplyDelete
  14. Wat klinkt het gezellig! Ik vind de foto's erg mooi!

    ReplyDelete
  15. Je had het me al gemaild, haha tof dat Naomi toch nog wat fotootjes wilde maken van de brownie's, haha. Klinkt echt als een onwijs toffe dag! In een stad hier in de buurt zijn de duiven ook écht nergens bang voor, echt gek, haha. Ze zijn soms zelfs zo tam dat je ze zou kunnen aaien, ahah

    ReplyDelete
  16. Top dat jullie elkaar ontmoet hebben! Foto's zien er lekker uit!

    ReplyDelete
  17. Ha, leuk hoor :). Ik heb woensdag een blog meeting, echt heel veel zin in. Brownies, yum <3.

    ReplyDelete
  18. Amsterdam is zo'n heeerlijke stad! Wat een mooie en lekker foto's. Ik heb te lang geen brownies meer op.

    ReplyDelete
  19. Brownies........ Chocola is uberhaupt iets om bij weg te kwijlen. Super mooie foto's!

    ReplyDelete