7 november

Saturday, November 7

Ik stap op de fiets. Er komt een fris briesje voorbij en trek mijn schouders op. Terwijl ik fiets dwarrelen er blaadjes naar beneden. Ik zoek (samen met een vriendin) een mooie plek waar we wat foto's kunnen maken met haar camera. We lopen heen en weer en horen het krakerige geluid onder onze voeten. Ondertussen maken we een kleine boswandeling want dat is rustgevend. Eindelijk vinden we een mooie plek en maken wat foto's. Ik raap wat blaadjes op die ik in de lucht wil gooien, maar dan besef ik dat er nog niet zo heel veel blaadjes op de grond liggen. Alsnog probeer ik het, maar het is niet gelukt.

De tijd vliegt voorbij en beiden fietsen we in een rap tempo naar huis. We fietsen terug langs een andere weg. M'n vriendin fietst een klein stukje mee en gaat dan naar huis. Ik neem zoals gewoonlijk de verkeerde afslag en heb geen flauw idee waar ik ben. Ik fiets rechtdoor en weer terug. Na zo'n 20 minuten heb ik de goeie weg gevonden en ben ik bijna thuis. 


sweater: h&m  jeans: only  ring: bornprettystore  shoes: primark

Wat vinden jullie van m'n schoenen? Ik had ze in de zomer gekocht, maar (bijna) geen enkele keer aangehad omdat ik niet wist wat anderen ervan zouden vinden, aangezien het model anders is en de kleur ook. Nu heb ik ze vaker aan en begin ik ze echt leuk te vinden. Ze lijken heel (maar dan ook heel) klein beetje op Clarks. Ik heb bij een schoenenwinkel zolen gekocht en ze erin gedaan, nu lopen ze een stuk fijner! Deze trui heeft een klein turtle neck en hij zit echt mega fijn. Bij Esprit heb je hele toffe herfst-items!

Mijn tentamenweek heb ik ookal gehad (voor de herfstvakantie om precies te zijn) en ik heb inmiddels alle punten al binnen. Over paar dagen ga ik er eentje herkansen dus ik hoop ik die goed maak! Binnenkort ga ik naar een opendag. Ik ben al een keer naar een opendag geweest en er was wel één opleiding die me aansprak, namelijk HBO-rechten. Maar ik weet het nog niet zeker. Ik ben heel slecht in keuzes maken, want ik twijfel overal over..

Heb jij al toetsweek gehad?
En welke opleiding heb jij gedaan?

25 comments:

  1. gelukkig heb ik nog geen toetsweek gehad, en heb ik het pas aan het eind van dit jaar!
    Hele mooie foto's :)

    ReplyDelete
  2. Wat zie je er leuk uit zeg! Ik vind je schoenen juist heel erg op Clarks lijken hihi :)
    Succes met je herkansing! X

    ReplyDelete
  3. Echt hele leuke foto's met een mooi herfstig sfeertje! Ik wens je veel succes met je keuze. Je moet weten welke keuze je ook maakt, het komt altijd goed.

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's zeg! Je schoenen zijn superleuk, ik zag ze alleen in het zwart bij de Primark, dus uiteindelijk heb ik nog andere zwarte, laarsjes gekocht met een grove zool. Mijn toetsweek was voor de herfstvakantie en ik had niet zo veel toetsen dus die was best wel chill! Succes met kiezen, het is echt heel lastig... Momenteel ben ik een online proefstudie aan het doen en ga ik nog meelopen, want ik weet nog niet waar ik de studie wil gaan doen haha! Oké heel verhaal ;) Liefs!

    ReplyDelete
  5. Ik vind je schoenen heel erg tof! Heel veel succes met je herkansing!

    ReplyDelete
  6. Ik vind het net erg leuke schoenen hoor. En het is net goed als je eens wat anders aandoet dan de rest? (: Leuke outfit en wat een mooie plaatjes dit, hihi! Weet je, ik wil eigenlijk ook wel rechten studeren.. Maar het lijkt me alleen zo'n zware richting, ik weet niet. Ik weet zeker dat je de juiste keuze zal maken! (:

    ReplyDelete
  7. Ooh je nam anders ook hele leuke herfstfoto's hoor :D Ik vind je schoenen trouwens echt heel origineel!

    ReplyDelete
  8. De foto's hebben een mooie warme kleur! Ik hoef voorlopig nog niet te kiezen maar het lijkt me erg lastig, veel succes er mee!

    ReplyDelete
  9. Wat een leuke foto's maak jij zeg! Heel arty, echt tof!

    Liefs

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke foto's! Je ring is echt te leuk!!!

    ReplyDelete
  11. Mooie herfstige foto's. Je schoenen zien er zo leuk uit! Succes met het kiezen van een opleiding, ik ga pas over drie jaar (hopelijk) studeren, dus ik heb nog eventjes.. liefs!

    ReplyDelete
  12. Succes met je herkansing! Ik doe nu zelf een Master (Engelse) Letterkunde, daarvoor heb ik een Bachelor Engelse Taal & Cultuur gedaan. Een studie kiezen vond ik ook wel heel moeilijk, omdat het zo'n belangrijke keuze is. Mooie foto's trouwens!

    ReplyDelete
  13. Super leuke trui!!(ik heb hem ook:)) Mijn toetsweek ging niet zo lekker, ik hoop dat die van jou beter ging! De foto's zijn mooi gelukt!

    ReplyDelete
  14. Wauwie! Prachtige foto's! Lekker herfstig! Hiervan krijg ik altijd zoveel zin om ook het bos in te gaan om te gaan fotograferen! De blaadjes matchen ook helemaal met je mooie schoenen! En wauw, het is omdat je het zegt anders had ik ECHT gedacht dat het echte Clarks zijn! Ik heb ook schoenen van de Primark maar die zijn bijna van Plastic en ontzettend oncomfortabel (ik vergeet steeds zooltjes te kopen). En wat goed dat je toetsweek zo goed is gegaan! Lekker bezig!!! Ik heb op de één of andere manier nooit toetsweken op mijn school, heel raar maar wel fijn haha..
    Succes met kiezen! Liefs!

    ReplyDelete
  15. Wauw! wat zijn de foto's leuk, hier in België hebben we niet zoiets dat toetsweek heet, maar we hebben wel examens (bijna twee weken lang elke dag een vak, dat is een ramp...) en die zijn begin december. Je schoenen zijn ontzettend leuk!!

    ReplyDelete
  16. Wauw, echt prachtige foto's, echt herfst!

    ReplyDelete
  17. Oh, je foto's zijn zó leuk! Ik wou dat er in mijn buurt ook zo'n mooi bos was, helaas... Die schoenen zijn heel erg leuk, moest ik er zo een paar hebben ik draag ze elke dag, hahah! (: In België is het systeem anders, ik heb dus nog de volle twee jaar om na te denken over wat ik wil gaan studeren. Gelukkig maar, want ik heb echt nog geen idee!

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke outfit heb je aan! Je schoenen vind ik echt heel errug leuk. De sfeer van je foto's vind ik echt geweldig! Oh, heel veel succes met je tentamen dat je gaat herkansen. Ik weet zeker dat je erdoor zult zijn. Mijn tentamenweek of 'examens' beginnen pas 9 december. Ik begin nu al te beven als ik er maar aan denk.. brr... Heel leuk dit! x

    ReplyDelete
  19. Mooie foto's zo hé! En ik vind je schoenen tof. Nog voordat ik las wat je erover schreef had ik al terug gescrolled om te kijken wat voor schoenen je aanhad onder je kleren haha.

    ReplyDelete
  20. Mooie foto's! Je trui ziet er super fijn uit! :) En je schoenen vind ik ook erg gaaf! Succes met je herkansing van de toets! Ik heb stage, dus geen toetsen!

    ReplyDelete
  21. Wauw, dit artikel even gemist, maar wat een prachtige foto's. Ik hou van je schoenen.

    ReplyDelete
  22. ah gelukkig heb ik nooit een toetsweek gehad.. vreselijk! prachtige foto's en een fijn weekend X

    ReplyDelete
  23. Heel erg mooie foto's! Vooral met al die oranje- en bruintinten. En ik vind je schoenen onwijs leuk!

    ReplyDelete