nog niet gebruikte tijdseenheid

Wednesday, February 8

Ik weet niet hoevaak ik het heb gezegd, maar de tijd vliegt. Over vijf maanden is het schooljaar afgelopen. Dan zit ik als het goed is in het tweede jaar. Althans, als ik alle tentamens ga halen. Ik hoop het. Deze studie is iets wat ik ècht leuk vind en ik zou niet weten wat ik anders moet gaan studeren. En een studie kiezen is al zo moeilijk. Hopelijk komt het allemaal goed en zit ik volgend jaar in de tweede. Ondanks dat alles zo snel gaat, gebruik ik mijn nog niet gebruikte tijdseenheid (ofwel mijn nieuwe horloge) om de tijd in de gaten te houden.

Na meer dan een half jaar ben ik erachter gekomen dat HBO-Rechten echt bij mij past. Ik vind de studie heel erg leuk, alleen wel lastig. Voor elk tentamen krijg je (twee of drie) studiepunten. Als je alle tentamens hebt gehaald, kom je op 60 studiepunten. Wil je over gaan naar het tweede jaar dan heb je 54 studiepunten nodig. Als je dat niet haalt, moet je stoppen met de opleiding (even kort samengevat). Het aantal studiepunten die je nodig hebt om over te gaan, is per hogeschool verschillend. Dus ik hoop echt dat ik die 54 studiepunten haal. 
Een weekje geleden kreeg ik een prachtig pakketje van Daniel Wellington. Ik mocht namelijk een horloge uitzoeken, omdat het bijna valentijnsdag is. Als je goed kijkt, zie je in de bovenstaande foto een hartjes bedel in het bandje. Ik ben gegaan voor het model Bristol, in de kleur zilver en ben er echt onwijs blij mee!!

Met de kortingscode 'MEIQIDW' krijg je tot 15 februari 15% korting op een product van Daniel Wellington. Bij aankoop van een horloge met een leren band (voor 15 februari) krijg je ook nog een gratis valentijnsbedeltje!

18 comments:

  1. Wat een mooi model heb je gekozen!

    xx Alex

    ReplyDelete
  2. Fijn dat je studie zo goed bevalt! En wauw dat horologe is zo mooi :)

    ReplyDelete
  3. Fijn dat je studie zo goed bevalt! En wauw dat horologe is zo mooi :)

    ReplyDelete
  4. Oh ja! Ik zie het hartjesbedeltje! Hoe cute dat je dat kreeg als valentijnscadeau! En zot grave foto's trouwens!

    ReplyDelete
  5. Wauw, wat een mooi horloge heb je gekozen! En fijn om te horen dat je je studie zo leuk vindt, you go girl. <3

    ReplyDelete
  6. Wat een mooi horloge zeg! Heb je leuk uitgekozen zeg!<3
    Liefs,
    Elles

    ReplyDelete
  7. Dit is echt zoooo mooi! Tof dat je 'm kreeg <3

    ReplyDelete
  8. Wat fijn dat je zo blij bent met je studiekeuze! En aaah, wat een geluk dat je zo'n mooi horloge mocht uitzoeken bij Daniel Wellington. Prachtige fotootjes heb je gemaakt ook! Liefs

    ReplyDelete
  9. Ik duim alvast dat je je 54 studiepunten haalt, ik begrijp heel goed de motivatie & met je inzettingsvermogen zal je vast over mogen naar je tweede jaar! En wat een prachtig horloge zeg, mooie keuze!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
  10. Dat horloge is echt prachtig!
    Veel succes met je tentamens, maar die zullen vast wel lukken! Als je deze studierichting echt wil blijven volgen moet je je daar zelfs geen zorgen over maken. Fijn dat je hem zo leuk vindt! :)

    ReplyDelete
  11. Wat een mooi en chic horloge! En wat fijn om te horen dat je opleiding je zo goed bevalt. Die studiepunten gaan dan ook vast wel lukken!

    ReplyDelete
  12. Oh, ik ben er zeker van dat je tentamens goed zullen zijn! Ik duim alvast! En oh, wauw, wat een prachtige horloge! XXX

    ReplyDelete
  13. Fijn om te horen dat je studie je zo goed bevalt. Maar kan me wel voorstellen dat het lastig is. Heel veel succes nog alvast! En wauw, dat horloge. Zo mooi. Leuk model heb je gekozen hoor!

    ReplyDelete
  14. Het is een prachtig horloge, en de foto's zijn trouwens ook weer geweldig!

    ReplyDelete
  15. Ik hoop echt dat je al je studiepunten haalt, je klinkt zo enthousiast over je studierichting! De horloges van DW zijn echt zó mooi!! Ze staan ook altijd superleuk op foto's, helaas ben ik niet zo'n horlogemens, ik vergeet dat altijd aan te doen dus heb ik er niet zo veel aan :/ Je hebt er wel echt leuke foto's mee gemaakt! :)

    ReplyDelete