over de meeting in zaandam

Monday, June 19

Een hele poos terug kondigde Myrthe en Sonia een meeting aan. Ik was súúper enthausiast en wilde dolgraag komen. Op 7 mei vond de meeting plaats (ja i know we zijn al ruim een maand verder oeps). Rond 11 uur kwam ik aan op Amsterdam Centraal en liep ik richting de HEMA. Natuurlijk kon ik het zoals altijd niet vinden en moest ik mensen om hulp vragen. Na wat heen en weer lopen had ik het eindelijk gevonden en zag ik Sonia daar al staan. Niet veel later namen we met z'n allen de trein richting Zaandam. Vervolgens liepen we naar het Hembrug terrein, een oud industrieel terrein (die héél fotogeniek is). 

Negen gewapende meiden liepen, met een camera in hun hand, rond op het terrein en deden wat ze eigenlijk het liefst elke dag zouden willen doen: fotogenieke plekken ontdekken en fotograferen.

In het begin vond ik het nog best awkward, aangezien iedereen met een professionele camera rond liep. Kom ik daar aan met mijn telefoon haha, maar ik voelde me al gauw m'n gemak. Ik liep rond en schoot overal plaatjes van. 
De tijd vloog voorbij. Aangezien ik meer dan 2 uur moest reizen, moest ik eerder naar huis. Ik had nog langer willen blijven, want het was zo gezellig! Ik wil iedereen nog bedanken voor deze gezellige dag! 

21 comments:

  1. Inderdaad heel fotogeniek! Die trap is echt heel tof, met al dat staal. Leuk!

    ReplyDelete
  2. Ik was er ook graag bij geweest maar vond het toch te ver reizen en uiteindelijk had ik ook niet gekund. Erg jammer want het klinkt alsof het erg gezellig was!

    ReplyDelete
  3. Zo gaaf dat je er bent geweest! Heel fotogeniek idd, de omgeving maar de meiden ook natuurlijk ;) X

    ReplyDelete
  4. Ooh, het ziet er echt een superfotogenieke plek uit! En mooie foto's heb je genomen! X

    ReplyDelete
  5. Oh, zo leuk! Daar kun je inderdaad heel erg mooie foto's maken!

    ReplyDelete
  6. gezellig dat jij ook bij die meeting was! toch hebben je foto's zo'n hele fijne sfeer over zicht heen, mooi. x

    ReplyDelete
  7. Klinkt als een gezellige meeting. Leuke foto's heb je ook gemaakt! Ik zou zo snel niet zeggen dat je met je telefoon fotografeert!

    ReplyDelete
  8. Het was superleuk! Je hebt echt toffe foto's gemaakt! (ik vind het nog steeds zó cool dat je 't gewoon met je iphone doet... :)

    ReplyDelete
  9. Wat super gezellig! En die locatie ziet er inderdaad heel fotogeniek uit :)

    ReplyDelete
  10. Oh! Wat een hele mooie plaats, en ik vind je foto's heel gezellig! xxx

    ReplyDelete
  11. Ziet er prachtig uit!!

    Love,
    Dascha

    ReplyDelete
  12. aaah, hoe leuk dat je nog eens een meeting hebt gedaan! ((: En je hebt grave foto's genomen hoor, het is niet de camera die de foto's leuk maken, maar de fotograaf! ;))

    ReplyDelete
  13. Wat súper leuk dat jullie hebben gemeet met elkaar! En wat is dat oud industrieel terrein tof zeg, wauw. Inderdaad heel fotogeniek! Die plek ga ik even onthouden, hihi.

    ReplyDelete
  14. Met je smartphone kan je echt evenwaardige foto's trekken als met een professionele camera, het ligt enkel aan jezelf om er iets moois van te maken. ;) En dat heb je zeker gedaan!

    ReplyDelete
  15. Aaah, je foto's zijn weer zo sfeervol en mooi! Luv it. En ik ga gelijk even je andere postjes stallen want volgens mij heb ik redelijk wat gemist. Maar ik hou van je fotografie stijl en ik vind je een talentje :)

    ReplyDelete
  16. Where have you been all my life???<3 Mesmerizing photos and blog!!!

    ReplyDelete
  17. Wat een super mooie foto's, ik had echt niet verwacht dat je deze met je telefoon had gemaakt hoor!

    ReplyDelete
  18. Great vibes from pics!

    www.bridgeofmemories.co.uk

    ReplyDelete